20 apr. 2014

Påsken i ett (ägg)skal

Nu sitter jag här igen, på bloggen med kaffet i närheten och solen som glimmar på en molnfri himmel. Jag tänker, det är en sån dag idag. Jag går igenom allt som har hänt och som ska hända och som vanligt är det ju så att massor har hänt(framförallt om man ska se till de tio senaste inläggen här på bloggen inte minst) och lika mycket kommer att hända.
Vi på Komedianten har massor att se fram emot. En 1 Maj föreställning bla men naturligtvis mycket annat.
Jag har galna idéer ska ni veta men på teatern är vi en hel hög med människor som har minst lika mycket de vill förverkliga. Det kommer inte att stanna vid ett arbetarspel, i själva verket kikas det just nu också på en galen fars och framåt jul ska ett adventsspel också kunna vara aktuellt. Det ska bli kul.

Sen har vi ju min Eldbunden. Just nu kan man ni bli ambassadörer för Eldbunden och genom att dela så mycket statusar ifrån Eldbunden sidan på Facebook vara en av de lyckliga som vinner Eldbundens uppföljaren som släpps i höst. Gå in på sidan och kolla.

Sen ska vi ju också utomlands i höst. Grekland Korfu närmare bestämt och detta kräver ju också sin beskärda del av planering.
Hotellet...Fint som snus med fem pooler och gud vet vad..

Vattnet i Grekland....Ser inte alls otrevligt ut..
Har aldrig varit i Grekland så det ska bli väldigt spännande måste jag säga.

Och sen efter denna underbara resa, där telefoner och datorer kommer att vara bannlysta så är det återigen dags för verkligheten, och i form av ännu en ny upplevelse: Bokmässan i Göteborg.

 Det ska bli väldigt spännande och jag och min moster(där jag sover över mässan) kommer att bitvis frottera oss med alla underbara böcker och det kan det även bli så att jag och mitt förlag tillika förläggare får hitta på något. Inga konkreta planer på det sista men det kommer säkert :)
Så fram till September har jag mitt schema täckt...Puh..
I samband/I anslutning/Någon gång i närheten till Mässan kommer också min uppföljare på Eldbunden att släppas. Jag är fruktansvärt nyfiken på vad de som har läst min första bok kommer att tycka. Den är väldigt annorlunda bok nummer ett nämligen. Liten hint :den är mörkare, mer tragisk och mer ...Ja... den är väldigt annorlunda bok nummer ett helt enkelt:)

Inga kommentarer: