30 apr. 2014

Mycket nu och tävling på teatern

God morgon!!
Valborg va?
 Känns som jag börjar bli gammal när man inte längre tycker det är en speciell dag. Ikväll funderade vi på om vi skulle gå på en av majbrasorna men jag har inte riktigt orken känner jag.

 Eftersom 1 Maj(dagen efter) kommer att ägnas helt åt teater och politik känner jag mig inte riktigt begeistrad åt att komma hem sent på kvällen.  Jag och ungarna ska ju trots allt vara på Folkets park 8:00 imorgon bitti. Jag uppskattar sömn mer än brasor, det kanske är just tecknet på ålder ?!!

1 Maj kommer vi att dra hela vårt skådespel med "Sverige, en saga?!" för alla Vimmerby bor som kommer och jag känner mig övertygad om att nerverna kommer att sitta precis där de ska vid den tidpunkten. Jag kör dessutom min första föreställning med en så kallad "Mygga". Detta på grund av den enorma akustiken i lokalen. Jag är inte bekväm med detta, den känns bara i vägen och jag svär lite åt detta men det ska nog gå bra det med.
Imorgon är dessutom sista dagen att tävla om två biljetter till vår föreställning som går av stapel senare i Maj på vår fina teater.

Gå in på Komedianternas Facebooksida och gilla sidan, dela tävlingen och skriv något kort om varför du skulle vilja vinna  två biljetter till "Sverige, en saga?!" så är du med och tävlar :)
Vi spelar den 3 Maj, den 10 Maj och den 17 Maj...18:00 på teatern...

Lycka till

https://www.facebook.com/Komedianten?ref=hl

Inga kommentarer: