10 mars 2014

I böckernas värld

God morgon!
Så var det återigen måndagmorgon och det känns som föregående vecka aldrig hände, det gick ju så fort så man han ju knappt blinka.

Måste säga tack till alla som dök upp på signeringen Lördags. Det var väldigt roligt att se ett par stycken av er där.
För er som inte var där kan jag bara meddela att det är något speciellt med att sitta i en bokhandel omgiven av litteratur och signera böcker. Solen sken in genom fönstren och många våryra människor hittade in till butikens rea. Därav många nya köpare till min bok också. Av de totalt tretton böcker jag tog med mig sålde jag åtta. Väldigt roligt att åka hem med färre än jag kom dit med.
Träffade roligt folk, tack Malin Wall på Hultgrens bokhandel tusen gånger om för att jag fick vara där. Jag hade roligt!

De jag inte sålde en bok till fick jag ändå en trevlig pratsstund med och ibland väldigt konstiga svar. Vet ni att det faktiskt går omkring människor på denna jord som inte ens skulle överväga att öppna Twilight serien? Än mindre fundera på att läsa Hungerspelen? Fascinerande information tycker jag som är ett inbitet fan.
Jag är glad och upprymd över de som ändå hittade min bok och som utan tvekan och ofta med ett stort leende avslöjade att de tyckte att det var kul och spännande med just Fantasy. Många ungdomar.

En väldigt lyckad grej.
Nästa gång ska jag, på önskemål försöka söka mig söderut, mot Kalmar hållet.

Ha en fin och förhoppningsvis solig dag där ute ...

Inga kommentarer: