8 mars 2014

Avrundar veckan

Jaha ni.. Nu är den här hektiska veckan nästan slut och jag med..
Har varit mycket roligt och uppjagande de här dagarna kan jag säga.
Har bland annat hunnit med en intervju, en signering, två teaterrepetitioner och en härlig heldag med fackstyrelsen.
Avslutade dagen igår med ett genrep på kulturskolan där min äldsta tjejja är med och spelar. Och mitt fina kvinnoagitator tal har även spelats in och visas upp på just den föreställningen. Det känns himla kul faktiskt.
 
Så idag då.
Jag har fixat mig hela morgonen och fjärilarna brottar ihjäl varandra i magen. Idag ska jag ju nämligen iväg på min andra signering. I Västerviks bokhandel. Jag har packat, packat om och plockat upp och packat om igen. Duschat, haft klädångest(för pretto, för larvigt, för oseriöst, för allvarligt osv)  och nu har jag druckit kaffe och lugnat ner mig lite. Insett att jag bara ska ha roligt istället.
Roligt och njuta av stunden...Så det så..
Om ni också vill ha roligt så sitter jag på Västerviks bokhandel mellan elva och två. Mitt i bokrean med signeringspennan i högsta hugg.
Välkomna!!
 
 
 

Inga kommentarer: