29 juni 2014

En Söndag och ännu en recension av Eldbunden

God morgon alla där ute!
För en gångs skull är jag väldigt glad att jag ännu inte har stämplat ut för semester för vilket skitväder vi har haft här nere i Småland. Åska och störtskurar- blä!!

Helgen har tillbringats i sängen, framför soffan och vid datorn. Vid datorn skrivs just nu på en Romantisk skräck novell som planeras att ges ut i Augusti.. Om jag får ihop den vill säga. Skräck är inte riktigt min grej men jag skriver på och filar ner och skriver lite till och filar ännu mer...Ska som sagt bli spännande att se vart det slutar.

Under tiden gläds jag åt senaste recensionen av min bok- Eldbunden. Andrea på Upinmytrea har stavat fram fina ord och ett underbart omdöme åt mitt lilla alster och jag känner mig superstolt..

Läs här: http://upinmytree.wordpress.com/2014/06/27/eldbunden-av-ylva-lee-lindell/

Ha en fin Söndag med er. Själv ska jag slänga mig i duschen nu..

Inga kommentarer: