31 mars 2014

På väg in i April och jag har semester längtan..

Så är det.. Katalogerna har flyttat in i huvudet på mig, semesterkatalogerna med alla hotell, pooler och trevliga, små solbrända människor i sina vitkalkade trevliga små hus med blåmålade fönster.
 Jag vill dit, eller, dit eller dit eller varför inte dit. Varsom helst bara det är inte Sverige. Och faktum är att jag har bestämt mig att vi ska. Om vi så ska förgås på kuppen(nej då, bara skoja men vi SKA).

Grekland eller Spanien eller kaninöarna (som Lilja säger om de där kanarieholmarna) och så får det bli. En vecka i höst/vinter när alla bara vill gräva ner sig, då ska vi packa vår väska och dra på oss bikini(i alla fall tjejerna Lindell/Perälä, Rikard får avgöra själv om han passar i bikini) och bara dra. JAPP! Fast först ska vi spara pengar. Nu lät det plötsligt inte lika lockande längre..Hmm..
Men det är en fråga om prioriteringar har jag hört...
Se upp utlandet!!

Inga kommentarer: