6 mars 2014

Min första signering..jo då..

Om man på något sätt lärt sig att det aldrig blir som man tänkte sig det senaste året med all den cirkus som ha vart runt mitt boksläpp så måste jag konstatera att man aldrig ska sluta förvånas.
Igår på fabriken var inte anstormningen av ungdomar så läsarsugna att de kunnat döda för en inledning enorm direkt, snarare väldigt försynt. Jag sålde en bok (tack vare säljar Desse :), tack gumman) och besvarade frågor ifrån ett par stycken MEN jag hoppas ändå att det kanske gav saker man inte ser. Mitt sporadiska godisbjudande och flyersutläggande gav förhoppningsvis framtida läsare av boken. Ibland måste man synas innan man kan börja sälja eller folk är beredda att lyssna för att ge , jag hoppas den här gången var en sådan gång.
Kontentan- en såld bok och en trevlig stund med fröken Alvarsson på ett ställe där man aldrig tidigare varit. Helt ok:)
Man har INTE roligare än man gör sig, vi hade rätt roligt faktiskt..

Inga kommentarer: